Ahad, 6 Februari 2011

.... CuTi oH CuTi.....

                              Yearghhh!!!! akhirnye berjaya gak aku mencipta blog nih pas bape lama gak aku b'tapa nak memahami bagaimana cara membuatnye........... Trima kasih diucapkan kpd sumber2 inspirasiku..

                       Sempena 'break semester' nih.... Aku rasa cam x cuti je.. almaklum la dok kg je mesti mak aku ngan makcik mintak aku tolong mereka uruskan kedai repair jeans nih... Walaupon hujan lebat di kg halaman ku iaitu di Parit Raja, Batu Pahat, Johor... Tidak menghalang customer2 tetap kedai repair jeans kami ni utk m'hantar pakaian2 utk direpair... Gile lah... Makin hujan lebat makin ramai yg dtg.. Alhamdulillah... kata org, tu rezeki kn..... Kalau aku x tolong kesian kat mak ngan makcik aku ni mana nak jahit ngan layan kerenah2 customer2 nih... aku x reti layan..jahit reti la... hehehe...

                      Dalam cuti2 ni aku bersyukur ke hadrat Allah kerana telah mengurniakan aku pengganti kesayanganku, Hitamaru... aku menemukan seekor baby kitten kaler itam nih merangkak x tentu arah kat tengah2 jalan raya..nasib baik mak aku sempat bertindak..kalo x abis kitty ni kena langgar.. Skali imbas aku tgk kitty ni x ubah seperti Hitamaru..rindu betul aku padanye... kesian kecik2 da kena buang..sapa punye angkara la nih..baik aku adopt dia... emm... da balik s.alam nih aku rindu betul kat kitty ni..x sempat nak bagi nama sbb xda idea..apa kata panggil dia maru jr. hehehe... tunggu mama ye sayang..balik nnt kite leh berjumpa....

                      Aiya..da nak naik nih 1 homework pon aku x sentuh lagi... ish2.. camne nak jadik pelajar cemerlang dan terbilang neh.... mungkin sbb terlalu sibuk kat kedai sampai x larat nak sentuh homework... tp kata org hendak seribu daya x mau seribu dalih kan...... aduhai....... skarang ni tgh serabut giler la..... 1 hape x sentuh..buku x study ade test...padan muka aku....... hehehe

                     Ok la guys...aku kena la usaha setelkan homework ngan study nih..
                 

                                                   babai sume (*_*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!