Isnin, 7 Februari 2011

.....Hari Yang Sangat Penat....aduuuhhaaiii...

                       Assalamualaikum sume......... kalo ade yg baca la......kihkihkih...

               Arini ari petama klas pas cuti break sem tuh........ aduhai..aku rasa penat gile la... da la kena bawak 'lappy' kesayangan ku yg ala2 tv tuh... amat lah berat bagi gadis genit(eh prasan) cam aku ni nak bawak mende berat2 neh semata2 nak siapkan assignment yg melambak nih..(padan muka aku cuti2 tamau buat)...
                      
               Yang menjadi amarahnye ialah leh x sampai ja kat foyer fakulti tiba2 dapat call klas cancel.. ARGHHHH!!! awat x habaq awai2.. haaa kan da terkeluaq bahasa utara nih.... aduh..da la bahu cam nak putus ja angkat beg isi 'lappy' ku neh..sabau2 demi keje menimbun x baik merungut woo... jadi alkisahnye ni la masanye nak setelkan assignment yg melonggok tu.. pergh.. da la dok dalam dewan tu cam sejuk nak mati..nampak sangat aku x leh pi oversea nih x tahan cuaca sejuk..huhuhu..
                      
               Dalam kol 2.30 td ade gak klas Law... arghh..aku fail sket subjek nih sbb x penah bercita2 jadi lawyer..nehi2...susah la korang ingat senang ke... aduhai..da la test..otak aku blur2 la nak jawab baca semalam punye note pon macam mencurah air ke daun keladi.. oh99x.. tapi........ harap2 la dapat makah owkey...

               Ok lah... kena chow dulu nih..housemate2 kuh dok menyakat aku ja dari tadi..
                                           Bubye nyaww... (*,*)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!