Rabu, 9 Februari 2011

.....Jalan-Jalan kat Klang....

            Helu sekelian alam.... huhuhuhu

                   Arini aku xda apa la nak dikongsi kat blog nih... cuma arini agak letih la teman housemate2ku pi Little India kat Klang... Almaklum la x lama lg mereka akan terlibat ngan "Indian Cuisine Demonstation"..fuh.... suasana agak panas ngan ditambah perut lapa lg...bukan senang nak cari barang2 decorate utk demo nnt.. 
                                
                   Slamat la pas balik dr Klang pi pasar malam Sek.7... melepaskan kerinduan la aku bukan main lama aku x pi sana..fuh... tp yg x bestnye..ade sorang pakcik yg jual berbagai2 mi ngan nasi goreng dalam kawah ni kelihatan agak kerek... salah ka aku tanya bape harga makanan nih.. bole dia pi sound aku "hai x nampak ka da tulis kat papan atas tuh"..hish tersentap aku.. aku cuma nak confirm tol2 takut dia cas lebih ke.. tgk2 dia layan camni..sebagai peniaga dia x sepatutnye bersikap begitu.. aku tamau pegi lagi tempat tu kalo ada muka pakcik kerek tu..sayang bihun goreng dia sedap tp perangai kerek...

                      Wokey la.... aku pon x tau nak tulis pa lagi...uuuu..mood kurang elok la..
                                                 Babai sume...huuuuuu....(=.=)
                                                 p/s: ni gamba tgh frust...kuikuikui....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!