Jumaat, 11 Februari 2011

...Mood Gila....

        Helu skali lagi..hehehe...
  
                    Arini mood aku giler sket woo... ni la akibatnye kalo x dapat tido secukupnye...(huh..ni mesti sbb akibat kes smalam, tp aku x leh jelaskan kenapa..bahaya2..)... dan natijah drpd itu kat klas mood aku x brape okey, skit2 nak hangin.. lagi2 nak tambah sepatutnye xda klas lecturer nak gak wat klas.. pulak tu ditambah lak budak2 dok menyakat aku x sudah2..lagi la aku berbara + mata t'bukak separuh akibat ngantuk.. huhuhu... belajar ponn x tenang woo.. huhuhu....

                     Nasib le aku da cas tido aku sejurus balik klas... pulaknye x dpt tido lak ni.... Arghhh!!!  tolong la masalah aku nih kronik lak jadinye..huhuhuhuii...


                                P/s: aku tujukan kan kat john@ naqib@vito naqib alberto sbb dia telah buat aku hangin yg  amat arini...huh!!!
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!