Sabtu, 5 Mac 2011

....Kadangkala.....Diam Itu Lebih Baik Dari Berkata2....

                            Untuk entri pembukaan bulan Mac nih.... Saja nak bagi gempak skit entri ni.... Ekekekeke.....

                    Setuju tak bila aku kata diam itu sebenarnye lebih baik dari berkata2........? Almaklum la sejak akhir2 ni aku jadik malas nak berkata2....Malas nak ambil port sangat kalo orang lain tengah 'mengumpat'... mungkin hormon pompuan aku ni ada probs yang kronik...tak pon memang aku ni ade 2 personaliti... kalo da byk mulut..asyik cakap x henti2...kalo da diam... diam nak mampuih... aku x dapat menghalangnya... ish99x........ tapi dalam diam2 ni...... baru la aku dapat belajar skit (ala..tak banyak pon..) tentang tabiat manusia sekeliling.... dapat fokus skit dalam pelajaran....... pergh..baik2 aku x paham subjek tu leh paham skit2...kihkihkih.... Mungkin ada hikmah sume tu kot kenapa aku berdiam diri......

                    Dan sebenarnya, aku nak ucapkan bebanyak mintak maap kalo ada sapa2 yang terasa ngan aku nih................Mostly to my lovely housemates.....  Aku tau ada yang terguris tu..... Sori sgt2 mungkin anda belum cukup mengenali saya seperti ahli2 membe yang lain2 jadik anda ambil ati sgt dgn saya (Apsal sunggoh bersopan nih..??)... Aku mohon ampun sesangat... Aku tau sesangat mungkin disebabkan attitude aku yang agak bangang ni (Kau mmg bangang.. Sapa suruh wat perangai.. ngehngeh...) yang mungkin telah dipengaruhi oleh hormon yang kurang waras ni telah menyebabkan ade setengah pihak terguris isi dan dagingnye.. Mintak2 la dimaapkan ye sebelum mata tertutup wat selama2nye...
   
                      Huhuhuhuhu.... T_________T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!