Isnin, 22 Ogos 2011

i'm back..!! yeargh....!!!

      Wooohooo...Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca sekelian...


  Waduh2... Sudah bape lama aku tak update blog aku nih... Rasa2 aku la, aku 'bersara' jap dari arena penulisan blog ni bila start cuti semester aritu.. Pergh, baru skarang aku nak update ni tak ke berhabuk blog aku ni.. Ish999x(sampai menyembuq2), tak patut tol kan....


  Ok lah... Untuk tak melengahkan masa ngan melenguhkan tangan aku yang tengah ligat menaip di papan kekunci nih, ape yang aku nak bagitau kan aku rasakan..kan..kan... cuti 4 bulan ni cam rasa sekejap je kan... Aiseh..tak lama lagi nak naik semester dah... Rasa tak puas lak dok kat umah ni.. (aiseh..baik aku berenti blajaq kalo camgini..apa daaa....)..=_=... Bukan tak puas sebab ape.. Aku tak puas la cam sekejap ja dapat berbakti untuk ibu bapaku di umah dan di kedai yang terchenta.... Untuk pengetahuan korang yang tak tau ni kan aku keje kat kedai sendirik masa cuti2 ni... Orang mata duitan macam aku ni kena keje kuat untuk sara hidup wooo... Oih korang2 yang dok sekitar Parit Raja terchenta leh carik aku kat Manjo Repair Jeans & Jacket.. Add ramai2 woi profil page aku neh kat facebook.. diskaun menanti anda.. hahahaha... Yang mana korang tengok muka masam cuka lagi tak peramah dan kurang kiut tu aku la ye... Jangan risau..kalo korang teguq aku.. aku bagi diskaun repair jeans punye..ehehehhehe...~


  Ni da dekat2 nak raya makin gila orang antar pakaian untuk direpair.. aku ni pon naik gila kadang2 sampai tangan2 aku pon turut t'repair sekali sebab terlebih kuasa..woooo... kaya doktor yang tolong repair tangan aku buang2 benang ni..huhuhuh..owh yeah..raya nak dekat, 1 kueh pon x buat lagi.. orang ramai sebok wat kuih, aku ngan mak aku sebok jahit pakaian repair kat kedai.. aduhai..harap2 la ada masa lapang sebelum raya ni nak wat kueh raya oiiii...malu aku amik course masak2 tapi kueh raya 1 pon xda...hahahahaha...lari bidang tol aku neh... nehhiiiii.... buat kena bahan sanak saudara saje!!!


  Oh yea.... by the way (klasss gitu speaking mat saleh..), korang2 yang ade wat kueh raya lebih tu leh tak derma kat aku skit..miahahahahaha,,~


                             
           p/s : budak domok tgh praktis menaip ngan master shifu ni.... wuuuhuhuhu...~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!