Sabtu, 7 Mei 2011

...Lama Menyepi, Cik Kucing...

               Ohohoiii...Lama gile weh aku x update blog aku neh...almaklum la..x bayar bill lagii...ehehehe..kantoi sudah... so x lama lagi da nak cuti semester...aku baru teringin nak wat short course break sem nih..tapi bila tengok fulus dalam bank...hmm..ku batalkan niat sajalah sebab jumlah fulus x mengizinkan...sob..sob... T_T

             So, cecuti nih cam biasa la uruskan kedai family.......menjahit di Manjo Repair jeans.. berbakti utk family je la waktu cuti neh...nak keje tempat lain malas la... kesian kat mak aku banyak tol jahitannye..yela x lama lagi bulan puasa la mesti lagi busy...x cukup tangan... so aku sbg otromen harus membantu di dalam kesusahan..ehehehe...

           Ok lah geng..sampai sini ja lah yee...nak update lagi tapi xda idea..otak jam la study untuk final paper neh...x sabo nak balik kg.... yearghhh...bubye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!