Ahad, 27 Mac 2011

...Penghibur di kala kesepian....

                Aww.... ape aku nak crite kat sini ea.... Da dekat final sem nih aku rasa tension la ngan assignment yg x putus2 kunjung tiba...Hish..... ade setengah lecturer tu saja ja bagi keje last2 minit..Nak wat camna.... layankan saja walaupon tgh gelabah puyoh ni..........Grrrrrrrrrr......

                Dalam kesibukan melanda nih, aku tak nafikan kadang kala perasaan sepi nih selalu gak hadir di kala tengah melayan perasaan sorang-sorang..... Rindu gile kat family......... Da lama x balik kg...Mak, abah ngan adik laki selalu gak tepon tanya bila la nak balik kg......... sebak gak rasanye tak dapat memenuhi permintaan mereka.. aku kalo bole nak ja cari masa balik sat lepaskan rindu pada mereka..... Sekali sekala mereka menceritakan buah2 ati ku di umah bagaimana lah keadaan mereka tu... Korang nak tau sape buah hati ku tu...??

                                                 Ini Cici....Pergh....Rindu gile sama beliau

          


    Tengok la ragam Cici ngan abah....Suka tol dia dok dekat ngan abahnye..
   




                           Ini Miu Miu...Mak bagitau dia da bawak balik anak2 yang dia lahirkan kat umah jiran ke umah kitorang...Mak bagitau anak dia sihat-sihat..Eeeeee...x sabar nak balik tgk anak dia... 

                       Miu Miu ni ade tabiat pelik skit......pantang aku duduk ke kat laman belakang, kompom dia panjat bahu aku pura2 jadi shawl idup...hahahahah...da tua2 pon perangai masih cam kanak2 riang...
 


                                Ini lak Mei Mei...Adik bagitau dia da beranak kat dalam almari kat bahagian stor....X sangka la kucing aku yang gengster ni bunting pastu da slamat melahirkan kitten...Camna la agaknye rupa anak2 dia kan... x sabar la nak balik...heheheeh






                   
Tengok la betapa mesranye Cici ngan Mei Mei... X leh berenggang woo... Gambar sebelah lak masa si Mei Mei di tangkap curi2 makan roti waktu bulan puasa..kihkihkih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!