Jumaat, 25 Mac 2011

...Balqis Masak Megi Tengah Malam...Wooo..!!!!

                   
                          Aiyo...da lama x update blog aku neh..sume ni gara2 setelkan esaimen yg melonggok setelah pulang dr Pulau Redang aritu sampai demam2....Grrrrrrrrr...!!!

                                               
                                Korang nak tau ngape tetiba aku nak update neh..???

               Wat pengetahuan sume..Housemateku iaitu, Siti Nuralqis Rosli leh lak tgh tepat jam 1.25 pagi....di kala sume org sedang enak di buai mimpi...beliau pula sibuk masak juadah di dapur...lapa katanaya.....Mmg aku tabik spring la kat beliau.... Abes sume org tersedak bau cili tumis...Sniff..Sniff....

              Ape je la dia masak..??? Rasa nak jeling la.....Jom terjah.. hehehehe....

              Pergh....Masak megi rupenye...aku pon baru pas makan megi..hehehe

                        Wah.........Ni sudah lebih ni...Siap goreng ayam lagi.... Nak pau tp aku da kenyang amat..kehkeh

                      Kepada Balqis....makan pelan2 ea...Kesian kau aku tau kau lapa yang amat...Bila org tgh lapa ni jangan di kacau...Bahaya...Hahahahaha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!