Selasa, 8 Mac 2011

...Susah Gak Tugasan Neh....

                             Agak2 korang la ape la yang aku bebelkan sangat neh pasal tugasan2 segala bagai neh.......? Haiya.... untuk entri kali ni, aku nak citer sket mengenai pengalaman aku yang skarang aku memikul tanggungjawab pemangku Biro yang menguruskan Kenderaan.... hehehehe... aku nih penolong je.. Tapi disebabkan ketua aku nih ade urusan pi Kuching...(Ni mesti pasal Snako dia neh kot....), terpaksa la aku amik alih tugas dia sat...

                            Pergh...tak nak tercacak plak rambut aku nak call sana call sini nak confirmkan segala bagai.... aduhai..... disebabkan task neh diberikan oleh Pengarah Program Yang Amat Berhormat Saudara Mohd Izzat Lutfi Rosli, akan aku lakukan tugas neh dengan baik walaupon aku jadik nak giler sebentar...hohoho...

 Hohohohoh... Makan Budak...!!! Yearghhh...!!



                            Kepada Ketua Biro Kenderaan Saudara Wan Mohd Azlan....Kembali lah anda ke pangkuan kami sebelum khamis neh.... Kita sume dah nak kena pegi Pulau Redang neh weh...!!!! Karang x pasal kami sume berbasikal ke sana.... adohaiiiii....


Bas ni perlu tau tak kalo x nak pi Pulau Redang sana naik apa..?? Turtle..?? ish99x..
 

                           P/s : Leceh gak task neh sbb nak kena confirm tol2 bila leh gerak ke tempat yang di tuju.... Pihak bas x leh nak melakukan perjalanan belah malam tapi kami amat memerlukan perjalanan mlm sbb nak sampai sana waktu Subuh... disebabkan pihak IPTA aku ni penuh ngan protokol...Pihak kami ngan pihak bas kena ikut undang2 tu.. karang payah lak kalo ade ape2 berlaku ....kan..? kan..?hukhuk.... Sekian.....


haa.... tengok la rupe aku bila busy... camgini la ghupenye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!