Selasa, 15 Februari 2011

..Assignment Melonggok...

Assalamualaikum sekelian................

             Minggu ni aku agak serabut ngan assignment2 serta test2 yg bakal tiba pada hari2 yg mendatang..argghhhh...!!! serabut tau.. kawan2 aku sume da gelabah2 puyuh..ade yg cadangkan mintak postpone la.... x yah dtg klas la.. hahaha.. yang pasti assignment ni wajib disiapkan..... mana sifu aku nih.. x tolong aku pon... sampai ati beliau..sob..sob..sob... T_T...

 
                      Arghhh.. serabut nak baca journal nih pastu kena wat research..!!

                                       Berkecamuk buku ngan lappy kat lantai.. huhuhu

                       Eaarrrrgghhhh.. Ni la buku research yg dijadikan sbg rujukan aku..gila la aku ni budak baru blaja wat research.. pening2...


                     Harap2 sifu saya datang dalam on9 memberikan bantuan utk saya.. uhhuuuu...I really need his help...(sambil menyanyikan lagu tema Smallville..hehehehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!