Jumaat, 18 Februari 2011

.... Benci Prank Di Alam Maya..!!...

Assalamualaikum sume... uhuuu.. semalam aku x sempat nak melawat blog kesayangan aku nih..

                      Apa pendapat korang mengenai prank di alam maya nih? seronok sangat ke menakutkan orang lain..? ok lah.. aku bagi situasi..Ni situasi betul nih....
                      Critanye bermula begini........ "Tatkala seorang gadis genit (x leh blah tol..kihkih) nih selesai menyiapkan assignmentnye dalam pukul 3.30 pagi, beliau pon mengambil peluang utk melayari blog2 yang digemarinye menerusi alam maya sementara menunggu rakan2nye yang lain menyiapkan assignment mereka.. sedang beliau asyik membaca setiap entri di ruangan 1 blog kegemaran beliau, beliau teruja utk melihat gamba menarik seperti yang dinyatakan oleh blog tersebut... tatkala gadis ni menekan 'klik' pada entri itu dengan harapan dpt melihat gamba menarik tersebut, tersembul 1 wajah yg boleh tahan menakutkan ngan ngilaian yang menyentapkan di screen laptop gadis genit itu yang x ubah laksana tv toshiba ...disebabkan terlalu terkejut ngan ngeri mendengar ngilaian yang x henti2 itu, si gadis itu nyaris meracau2 laksana terkena sampuk setelah agak lama dia terpegun sampai x bergerak sbb teramat neves tatkala gamba itu muncul betul2 dihadapannye.....terpaksa la rakan2 yang lain membuka bateri laptop milik gadis itu sbb walaupun laptop tu dah ditutup (bukan off,  tp katup laptup tu) masih terdengar lagi ngilaian tu.. kalo pagi xpa gak... ni kol 3 lebih pagi..sapa x terkincit kalo kena..."
                     Begitu la critanye dan gadis genit yang dimaksudkan itu, aku lah.... hish..nak ja aku mencarut2 sbb da terkena prank camgini... biasanye la kalo terbukak pon x la lama dia mengilai... ini x... selagi x tutup selagi tu la dia mengilai..da la muka tu penuh kat skrin laptop aku yang besar bagak tuh.. disebabkan terlampau neves ngan darah gemuruh yang agak melampau, aku sampai x tau nak buat apa2 dah.. selamat kawan2 aku x tido lagi.. dan nasib baik gak aku xda sakit jantung.. kalo x mengelupur sorang pengsan kat sebelah laptop tuh....
                    Kepada blogger2 lain x pon sape2 je la yg terer bab2 wat bende haram nih.. toksah la buat camni wei... buatnye yang tengok tu ada budak kecik, x ke susah mak bapaknye nanti sbb budak tu jadik takut malampau2 (terjadi kat adik aku yang bongsu)..huhuhu..buatnye yang tengok tu org tua atau yang ade sakit jantung x pon yang ada darah gemuruh melampau (aku x la teruk mana kot), karang x pasal2 lak baik2 sihat jadi bermalam kat wad lak...x ke namanye menyusahkan orang..dan buatnye yang tengok tu lak tgh mengandung, nak pulak tgh sarat tuh.. x pasal2 terberanak lak pompuan tuh.... 
                    Kesimpulannye, x salah kalo korang nak buat bende ni utk suka2 sbb korang ade hak la dah namanye tu blog korang x pon web korang.. tp kena pikir gak la sapa yang membacanye.. bukan stakat remaja je wei.... Kalo ade yang 'gol' time tuh.. silap2 la leh kena tangkap la korang atas tuduhan bunuh tanpa niat.. 
                     owkey la.. penat aku membebel kat sini.. buat sapa yang terasa tu.. mohon ampun dan maaf la ye... Peace you all..... Assalamuailaikum  (*_*)


                      P/S : Camni le muka aku akibat terkejut sgt.. Hmmpphhh...

                       .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!