Ahad, 13 Februari 2011

..BesDay HouSeMate..






                          Assalamualaikum dan salam sejahtera sume.. Sori le arini agak kelewatan sedikit m'update blog..huhihi.. Assignment berlonggok serabut kepala beta ni woo...

                         Owkey.. Arini aku nak kongsi ngan korang sket yg semalam aku sambut besday salah sorang drpd housemate ku.. Mmg terbaek la woo... Sebelum sambutan tuh kami pi karaoke kat Plaza Alam Sentral dulu dalam kol 9.30... sbb da ramai org yg join, kami pon nak tempah bilik VIP la bagi muat sume org..pergh.. Nak pulak kami kena habiskan 30 lagu tu sbb bilik VIP nih mmg khas 30 lagu..fuh..kami pon macam nak gila la karaoke.. 10 org berlumba2 karaoke sampai tekak kering beb... yg x mau nyanyi pon kami paksa bagi nyanyi..wuuhuhuhuhu....

                                          Besday girl tu yg kaler baju merah namanye Syafiqa Ruslan disamping jejaka pilihan atinye, Fikri Mat Nayan serta best friendnye Nadia Nazihah.

                                          Nadia Nazihah teruja bila mendengar Syikin Sahat karaoke.. suara Syikin mmg gempak..Aku cadangkan dia jadik protege Ramli Sarip la... suara kenit neh mmg best wa x tipu sama u'olls..ekekekeke..

                          Turn aku lak bergamba ngan Nadia Nazihah@ Yuna...hahaha
                                       
                   Pas abis korang 30 lagu tu dalam kira2 kol 12.00, kali pon bersurai nak pi minum2 basahkan tekak neh sambil wat surprise utk besday girl.. (beliau x tau woo)... dlm mencari kereta tu.. kami tergaruk2 seketika kerna masing2 lupa taruk kereta belah mana.. pulak tu mmg PAS tu dah tutup..lagi la payah nak carik... aku lak promote nak bukak audio saspen bab dalam movie tuh sambil carik kereta..ngehehe.. slamat la dpt carik... Pas bincang kami pon terus pi KFC seksyen 7..nak lepak kedai mamak payah lak... ramai gila org...

                   Sesampai kat KFC nih mmg 1 hal nak cari tempat panjang.. almaklum la yg memeriahkan majlis nih ramai..siap nak ada sesi jejak kasih lagi nih.. last2 kami dok je dalam.. Sebelum memulakan surprise tuh, yg mana lapo pi la beli KFC tuh termasuk la aku.. Hmm... yg aku prasan la.. awat la ayam KFC nih comel2 gile... cam x sesuai jek.. kat kg aku KFC nye ayam beso2... mereka ni cut cost ka..? eish2... da la xda refill Spicy chicken bila oder.. Waiter cakap da abes da..Terpaksa la bedal Original punye.. Bila pusing je blakang tgk2 yg Spicy tu dah direfill... Eh berbara2 lak aku rasa... Xpa la..lain kali x mau pi lagi KFC sek7..kedekut taik idung masin...Service x best...

                     Bila besday girl pi cuci tangan, kami cepat2 clear meja tu nak letak kek.. Punya la dia terkejut mengalahkan biawak terkejut..hehehehe... Rasa2 beliau terharu x ek? Terharu kot...


                                 Tadaa... Ni la kek besday girl.. nampak cam sedap..hehehe.. nampak x tangan yg ade cream tu... Tu tangan aku la nak pekena besday girl... hehehee... 



                                    Alahai romantiknye men suap2..hehehe..aku pon nak2 gak camtu tp apakan daya buah ati amatlah jauh..uhuhuhuhu T_T




                                Endingnye begini la nasib besday girl tuh... dapat facial treatment free dr kami... cream cheese punye treatment..ekekeke...


                                         Acara kami berakhir dlm kol 2.30..gile mata aku x tahan ngantuk..sume pon da macam 'mabuk' x tahan nak tido... hehehe.. oh99x... harap2 lain kali ade lagi event ni lagi..best2..

                                 P/s : Gamba ikhsan dari Nadia Nazihah.. aku amik kat fesbuk ko jgn marah ek..eheheehee...          
   

1 ulasan:

  1. aku tharu sgt yus!!!
    thanks korg!!
    syg korg sume

    BalasPadam

Ketua Kucheng mendoakan korang kaya-raya..MmMmmuUaAHaha..!!!